Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
About Traditional Art / Hobbyist Member Cyndi Burke28/Female/United States Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 36 Deviations 878 Comments 6,472 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Don't comment on my profile with dumb shit please.

If you want a llama from me, just give me one. Don't beg for one. Don't comment with your stats. I don't give a damn about your stats. Llamas aren't why I'm here, they're just a thing to do that's fun.

Don't thank me for the llama. Don't thank me for the fav. Don't thank me for [insert thing here]. I already know you're thankful for it, don't worry. :) I know society sorta requires it, but I don't. If you want to show you're thankful, sling a llama my way, favorite my art, comment on my art (even though it's shitty art), do something to direct people my way. I've seen your stuff, you can be sure of it by the fact that I favorited it or gave you a llama or commented or whatever I did to get you to notice my name. I look around a bit before I fav or llama. :)

And if I've +watched you... well, there's a damn good reason there too and you don't need to thank me for it. Just keep making awesome art, that's thanks enough! lol
  • Mood: Sadness
  • Listening to: Birds

deviantID

Andvili's Profile Picture
Andvili
Cyndi Burke
Artist | Hobbyist | Traditional Art
United States
HEY! If you post a comment, please tell me how you found me! I hate asking who the hell you are.

Also! If I've favorited something of yours and haven't left a comment, just know that I favorite stuff that's REALLY awesome to me somehow. Either your skill, the fact that it's funny, or its subject matter drew me to it, and... yeah. It's just me saying it's awesome.

don't thank me for llama by Savaliste
STAMP: Collect without Comment by Emotikonz Design With GIMP by tRiBaLmArKiNgS A Warning to Others by Persnicketese Don't be an extremist D: by ChikitaWolf They're My Children by savagebinn How far should 'tolerance' go? by RebiValeska Green's Not So Bad by a-kid-at-heart Love to Dance by fear-the-brilliance Sarcasm by bigfunkychiken Respect-Stamp by Dinoclaws Asspats Stamp by SparkLum Color Stamp by LumiResources One Person's Opinion Stamp by SparkLum Haters gonna Hate by SparkLum thank you in advance by Metal-Goddess



Current Residence: Virginia
Print preference: Cursive
Favourite genre of music: danceable
Operating System: WinXP ftw
MP3 player of choice: RCA Pearl
Shell of choice: Cowrie
Wallpaper of choice: The WoW BattleCry Mosaic picture. (FOR THE HORDE!)
Skin of choice: Human, of course
Favourite cartoon character: Batman
Personal Quote: Wisdom is knowing you're going to eventually be an epic dumbass.
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Groups

Donate

Andvili has started a donation pool!
20 / 600

You must be logged in to donate.
:iconkrystalfan-2:

Comments


Add a Comment:
 
Flagged as Spam
Flagged as Spam
:iconandvili:
Andvili Featured By Owner May 18, 2014  Hobbyist Traditional Artist
If you're commenting with a Thank You


Don't. I will cuss you out and mark it as spam. I have a TON of shit above asking you not to do it. Doing it is disrespectful when you have been SPECIFICALLY ASKED NOT TO.

Disrespect me, get my foot up your ass. That is all.
Reply
Flagged as Spam
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
:iconeintoern:
EintoeRn Featured By Owner May 17, 2014  Hobbyist Photographer
:iconllamasniffplz::iconllamasniff2plz::iconllamasniff3plz:
Reply
:iconandvili:
Andvili Featured By Owner May 17, 2014  Hobbyist Traditional Artist
O.o
Reply
Hidden by Owner
Add a Comment: